Garasjen - uten nerden stopper verden
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mener du 

High Performers - HPs eget husband

av NielsWisth den ‎11-15-2012 12:55 PM

Da Anita inviterte oss alle til Speed Dates her i vår, oppdaget hun at mange satt på skjulte musikalske talenter. Espen Hjertø og Bjørn Kløvvik fikk i oppgave å sette sammen et band, og kort tid etter var det duket for auditions. Jeg stilte selvsagt med filmkameraet for å forevige sesjonen, pluss som håpefull singer-songwriter-kandidat. Jeg slapp gjennom nåløyet, og selv om det ikke akkurat lå tett med gråtende kolleger hvis drømmer hadde gått i knus under dommernes nådeløse kritikk utenfor auditionlokalene, føltes det godt å være en av de utvalgte.

Flere øvelser i røffe lokaler på Siggerud og harde diskusjoner om bandnavn senere, var High Performers klare til å stille på scenen under HP Norges kickof 2013, den 2. november i år:

Her skulle jeg selvsagt ha embeddet filmen, men siden en eller annen paranoid person på den andre siden av kloden sier nei, får du heller klikke på denne linken og se konserten direkte på youtube.

High Performers består av Espen Hjertø (vokal og bassgitar), Christopher Arsene de Jesus Wiborg (vokal og gitar), Bjørn Kløvvik (gitar), Vidar Audum (trommer), Thor-Åge Sundsby (tangenter), Maja Karoline Håker (vokal), Niels E. Wisth (vokal), Eirik Zakariassen (gitar) og Stig Alstedt (saxofon).

I kveld blir det nok en forestilling, på HP Norges årlige alumnisamling - denne gang med halvert besetning og Easy Listening-låter i stedet for skrikete party rock - men ikke se bort fra at også denne opptredenen kan havne på youtube etter hvert... Følg med! :D

Tekst, film og grafikk: Niels E. Wisth

Om forfatteren

NielsWisth

Arrangement
Aug 29 - Sep 1
Boston, MA
HPE Big Data Conference 2016
Attend HPE’s Big Data Conference on August 29 - September 1, 2016 to learn from peers in every industry and hear from Big Data experts and thought lea...
Les mer
Sep 13-16
National Harbor, MD
HPE Protect 2016
Protect 2016 is our annual conference on September 13 - 16, 2016, and is the place to meet the world’s top information security talent, discuss new pr...
Les mer
Se alle