Switches, Hubs, and Modems
1752286 Members
4975 Online
108786 Solutions
New Discussion юеВ

Re: Rom Version on 2626 switches

 
Marco From CHLR
New Member

Rom Version on 2626 switches

Hi,
I've upgrade two 2626 with H_10_74.swi version beacause they were often unreachebled, with all Leds on and reboot were very very long.
But after the upgrade, sh flash tells me that that on is on 08_05 ROM version and the other on 08_02 ROm version.
Is it normal ?
How can i upgrade Rom Version and what is the good one ?

Thanks.
JMP

Bonjour,
J'ai mis ├а jour deux 2626 avec la version H_10_74.swi car ils etaient souvent innaccessibles , toutes les Leds allum├йes et le reboot etait tr├йs tr├йs long.
"sh flash" me dit que la version de ROM est 08_02 pour l'un et 08_05 pour l'autre.
Est ce normal ?
Comment mettre ├а jour la version de ROM, quelle est la bonne version?

Merci.
JMP.
6 REPLIES 6
Matt Hobbs
Honored Contributor

Re: Rom Version on 2626 switches

ROM upgrades are done automatically if necessary. Yours may be different due to different version 2626's (e.g J4900A, J4900B, J4900C or even the 2626-PWR versions).

You can safely not worry about this.
Marco From CHLR
New Member

Re: Rom Version on 2626 switches

Ok, I will look after another reason to explain why some 2626 hang .

Thanks,
JMP.
oussalah
New Member

Re: Rom Version on 2626 switches

Bonjour,

J'ai plusieurs switches procurve 2626 qui dysfonctionnement avec les m├Г┬кmes symptomes.

J'ai ├Г┬йgalement proc├Г┬йd├Г┬й ├Г  une mise ├Г  jour d'OS vers la H10.74. Cela n'a pas r├Г┬йsolu le probl├Г┬иme. J'ai essay├Г┬й de booter sur la flash secondary plut├Г┬┤t que la primary et le probl├Г┬иme persiste.

Cela m'ennuie vraiment car mon parc de hp procurve est tr├Г┬иs ├Г┬йtendu et que le probl├Г┬иme touche de plus en plus de switches.

Y a t'il une compromission pouvant expliquer ce dysfonctionnement ?

Cordialement
Marco From CHLR
New Member

Re: Rom Version on 2626 switches

Les J4900C semblent ne pas subir ce probl├Г┬иme (en ce qui me concerne).
A+
Marco.
Madhavankutty
Regular Advisor

Re: Rom Version on 2626 switches

Hi,

Welcome to the forums.

Could you please post your reply in English? This will help everybody in the Forum understand the query and allow them to participate as well.

Thanks,
Madhavankutty

PS: Please continue to post here by clicking on the "Reply" button.
Marco From CHLR
New Member

Re: Rom Version on 2626 switches

okay sorry,

Oussallah said he has the same probleme that i had with 2626.
I replied that problem of switch becomming unreacheables and very long to boot doens'nt seem to occur on J4900C.

Thanks,
JMP