Garasjen - uten nerden stopper verden
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Sv: Hvordan lager man en firmablogg?

KarilineSanner

Hei Hans-Petter,

Tusen takk for gratulasjonen! -og for at du kommenterer! Vi ønsker jo at Garasjen blir et sted der vi interagerer og skaper ting sammen med de som leser innleggene våre...  Morsomt å høre at du ble holdt oppdatert under lanseringen! 

Dette er begynnelsen på en spennende reise i den sosiale medie-verden som vi gleder oss til. Vi har mye læring foran oss, men håper at vi kan være med å bidra til at IKT bransjen blir bedre på å kommunisere i prakis - ikke bare i lukkede kretser - men også på disse "nye" arenaene.

Kariline

0 Ros
Om forfatteren

KarilineSanner

Kommentarer
Hans-Petter Nygård-Hansen

Hei alle sammen i HP og gratulerer så mye med lanseringen av Garasjen deres i dag :)

Det var en fornøyelse å jobbe med dere, derfor var egen skuffelse veldig stor når jeg innså at jeg ikke kom til å klare å være med på lanseringsfesten i dag. Heldigvis var Astrid Valen-Utvik og Arnt Eriksen på plass, så da ble jeg holdt oppdatert på både Instagram og Twitter.

Vel, gratulerer igjen - mon tro om jeg er den første til å kommentere på bloggen deres :)

Vennlig hilsen, Hans-Petter

KarilineSanner

Hei Hans-Petter,

Tusen takk for gratulasjonen! -og for at du kommenterer! Vi ønsker jo at Garasjen blir et sted der vi interagerer og skaper ting sammen med de som leser innleggene våre...  Morsomt å høre at du ble holdt oppdatert under lanseringen! 

Dette er begynnelsen på en spennende reise i den sosiale medie-verden som vi gleder oss til. Vi har mye læring foran oss, men håper at vi kan være med å bidra til at IKT bransjen blir bedre på å kommunisere i prakis - ikke bare i lukkede kretser - men også på disse "nye" arenaene.

Kariline

Arrangement
June 6 - 8, 2017
Las Vegas, Nevada
Discover 2017 Las Vegas
Join us for HPE Discover 2017 in Las Vegas. The event will be held at the Venetian | Palazzo from June 6-8, 2017.
Les mer
Each Month in 2017
Software Expert Days - 2017
Join us online to talk directly with our Software experts during online Expert Days. Find information here about past, current, and upcoming Expert Da...
Les mer
Se alle