Operating System - Microsoft
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Windows Server 2008 R2 Foundation

Highlighted
Occasional Visitor

Windows Server 2008 R2 Foundation

Buenos dias,

Tengo un servidor HP que venia con el Windows Server 2008 R2 Foundation y me ha entrado un nuevo ransomware el cual me ha dejado corrupto el SO por lo que voy a tener que reinstalar.

El problema es que ahora no encuentro el DVD de instalacion/recuperacion del windows server que imagino que traia esta maquina.

¿Como que dpto. me tendria que poner en contacto para conseguir esta version de windows? la necesito para poderla reinstalar.

P.D: Lo siento pero creo que el post no esta donde corresponde,  no me deja ponerlo en otro sitio mas especifico.

Gracias!

Google Translated:

Good morning, I have an HP server that came with the Windows Server 2008 R2 Foundation and I have a new ransomware that has left me corrupted the OS so I will have to reinstall. The problem is that now I do not find the installation / recovery DVD of the windows server that I imagine that this machine brings. How dpto. I would have to get in touch to get this version of windows? I need it to be able to reinstall it. P.D: Sorry but I think the post is not where it corresponds, it will not let me put it in a more specific place. Thank you!